dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Bejenaruová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:10:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T07:10:43Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10684
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rodiny, rodičovství, výchovy s důrazem na odměny a tresty, dále pak problematikou komunikace a rodinných vztahů. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na pochopení a popsání základních bodů a pojmů rodiny, její funkčnosti, prostředí a rodičovství. Dále vystihuje komunikaci, vztahy mezi rodiči a dětmi a problematické dítě. Praktická část bakalářské práce se zabývá rozdílností názorů na řešení problematických si-tuací v rodině. |
cs |
dc.format |
69 s., 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1239428 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
problémové dítě
|
cs |
dc.subject |
manipulace
|
cs |
dc.subject |
rodičovství
|
cs |
dc.subject |
odměna
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
relationship
|
en |
dc.subject |
problematical child
|
en |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.subject |
parentage
|
en |
dc.subject |
reward
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.title |
Postoj k výchově očima rodičů a dětí. |
cs |
dc.title.alternative |
Attitudes towards education through the eyes of parents and children. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on family problems, parentage, upbrining with a view to rewards and punishments, and also problems with communication and relationship. The theoretical component describes family, its main ideas, functionality, environment and parentage and also deals with communication, relations between parents and their children and problematical child. The practical part describes different points of view on solving family problems. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11464
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
odměny a tresty
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |
local.subject |
rewards and punishments
|
en |