dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Hejsková, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:53:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:53:28Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10656
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se věnuji problematice vlivu rodiny na agresivitu dětí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nejprve zaměřuji na definice agrese a její dělení. Poté se věnuji agresivitě v ontogenezi od batolecího věku až po mladou dospělost. V další kapitole uvádím nezastupitelnost rodiny a její výchovný význam pro dítě a v poslední teoretické části se zabývám hrami na zvládání agresivity a jejich ukázkami. Praktická část obsahuje kazuistiky dětí, které slouží k hlubšímu pochopení problému a odhalení možných příčin, které vedou ke vzniku agresivity u jednotlivých dětí. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
979722 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Děti
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
charakteristika agresorů
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodičovská výchova
|
cs |
dc.subject |
hry na zvládání agresivity
|
cs |
dc.subject |
Children
|
en |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
characteristics of aggressors
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parental education
|
en |
dc.subject |
games for aggressiveness managing
|
en |
dc.title |
Agresivita dětí v souvislosti s rodinnou výchovou |
cs |
dc.title.alternative |
Children aggressiveness in context of family education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2009-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I describe problems of influence on children aggressiveness. The work is divided on theoretical and practical part. In theoretical part I focus on definiti-on of agression and its partition. Further I inscribe to aggressiveness in ontogenesis from toddle age up to young adult age. In another chapter I mention non-substitutability of family and her educational meaning for child and in last theoretical part there are described some games for aggressiveness managing with a few samples. Practical part contains chil-dren casuistry which makes for more deeply understanding of problem and detection of possible causes which lead to aggressiveness occurrance by the particular children. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015813
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
agresivita dětí
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
aggressiveness in children
|
en |