Rodinné prostředí a jeho význam při rozvoji osobnosti dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodinné prostředí a jeho význam při rozvoji osobnosti dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Holíková, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:46:34Z
dc.date.available 2010-07-18T06:46:34Z
dc.date.issued 2009-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10640
dc.description.abstract Rodinné prostředí a jeho význam při rozvoji osobnosti dítěte se zaměřuje na vzájemné vztahy v rodině, a to jak na pozitivní, tak i negativní. Poukazuje na to, že rodinné zázemí je nutné nejen pro děti, ale i pro oba partnery, nejlépe ve fungujícím manželství. Dále pak zdůrazňuje význam spolupráce rodiny a školy. Zabývá se využíváním volného času dětí a rodičů, zájmovou činností, významem masmédií s jejich pozitivním i negativním dopadem. Zajímá se také o děti, které jsou vážně ohrožené nefunkčním rodinným prostředím, kterým byla soudně nařízena ústavní výchova. Obsahuje praktické zkušenosti z dětského domova. cs
dc.format 45 s. cs
dc.format.extent 1262200 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject děti cs
dc.subject škola cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject mimoškolní činnost cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject family en
dc.subject family environment en
dc.subject parents en
dc.subject children en
dc.subject school en
dc.subject free time en
dc.subject after-school activities en
dc.subject children's home en
dc.title Rodinné prostředí a jeho význam při rozvoji osobnosti dítěte cs
dc.title.alternative The Meaning of Family Environment for Personality Development of Child en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The Meaning of Family Environment for Personality Development of Child, is focused on interrelationships in family both positive and negative. It points out that family backround is neccessary not only for children but also for both partners in functional marriage. It also emphasizes the meaning of cooperation of family and school. This thesis is concerned with the use of free time of children and parents, interests, the meaning of massmedia with its positive and negative impact. It deals with children who are endargered by dysfunctional family environment and to whom the institutional care and education was ordered by court. It contains practical experience from the children's home. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015859
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
holíková_2009_bp.pdf 1.203Mb PDF View/Open
holíková_2009_vp.doc 47.22Kb Microsoft Word View/Open
holíková_2009_op.doc 57.47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account