dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zábojníková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:54:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:04Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1063
|
|
dc.description.abstract |
V práci se věnuji přiblížení a vysvětlení problematiky související s pojmy jako je trh, segmentace trhu, definice cílového zákazníka. Velký prostor je věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení této rozsáhlé problematiky, teoretickým východiskům a analýze podmínek pro vytvoření úspěšného marketingového výzkumu; nejvýznamnějším příležitostem a rizikům, které uvedený výzkum přináší. V praktické části práce je zpracována analýza firmy a konkurence, problematika privátních značek, životního stylu, müsli a stravovacích návyků. Z analýzy firmy a konkurence vychází stěžejní část této práce - a to projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo. V jeho úvodu je proveden marketingový výzkum, jehož závěry byly použity pro návrhy projektu. V práci jsou rovněž nastíněny perspektivy budoucí marketingové činnosti firmy. |
cs |
dc.format |
93 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1495329 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008 |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
cílový zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
final customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo |
cs |
dc.title.alternative |
Project of market segmentation and definition of the final customer of Family Davo |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Roháč, Denis |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the thesis I tried to outline and explain the idea of market, market segmentation, definition of the final customer. A large space is further dedicated to the description of regions, theoretical base and analysis of circumstances according them you can create successful marketing research, the most significant opportunities and risks which come with research. In the practical part I elaborated analysis of the firm and competitors, questions of private marks, life style, müsli and eating habits. From analysis of the firm and competitors comes the main part of the thesis - Project of market segmentation and definition of the final customer of Family Davo. In its prelude there was realized a marketing research. Findings from the marketing research were used for suggestions of the project. In the thesis are also outlined prospects of future marketing activities of the firm. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3784
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|