Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Zábojníková, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:54:17Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:04Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1063
dc.description.abstract V práci se věnuji přiblížení a vysvětlení problematiky související s pojmy jako je trh, segmentace trhu, definice cílového zákazníka. Velký prostor je věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení této rozsáhlé problematiky, teoretickým východiskům a analýze podmínek pro vytvoření úspěšného marketingového výzkumu; nejvýznamnějším příležitostem a rizikům, které uvedený výzkum přináší. V praktické části práce je zpracována analýza firmy a konkurence, problematika privátních značek, životního stylu, müsli a stravovacích návyků. Z analýzy firmy a konkurence vychází stěžejní část této práce - a to projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo. V jeho úvodu je proveden marketingový výzkum, jehož závěry byly použity pro návrhy projektu. V práci jsou rovněž nastíněny perspektivy budoucí marketingové činnosti firmy. cs
dc.format 93 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1495329 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
dc.subject Trh cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject cílový zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Market en
dc.subject market segmentation en
dc.subject final customer en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo cs
dc.title.alternative Project of market segmentation and definition of the final customer of Family Davo en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Roháč, Denis
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated In the thesis I tried to outline and explain the idea of market, market segmentation, definition of the final customer. A large space is further dedicated to the description of regions, theoretical base and analysis of circumstances according them you can create successful marketing research, the most significant opportunities and risks which come with research. In the practical part I elaborated analysis of the firm and competitors, questions of private marks, life style, müsli and eating habits. From analysis of the firm and competitors comes the main part of the thesis - Project of market segmentation and definition of the final customer of Family Davo. In its prelude there was realized a marketing research. Findings from the marketing research were used for suggestions of the project. In the thesis are also outlined prospects of future marketing activities of the firm. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3784
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zábojníková_2006_dp.pdfBlocked 1.426Mb PDF View/Open
zábojníková_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
zábojníková_2006_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account