Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kučera, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:42:52Z
dc.date.available 2010-07-18T06:42:52Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10632
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá sestavením projektu, který má za cíl zvýšit návštěvnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Teoretická část se obecně zabývá problematikou neziskového sektoru a marketingovou komunikací neziskových organizací. Praktická část je věnována analýzám. V projektu jsou navrhnuty nástroje marketingové komunikace, jejichž úkolem je zvýšit povědomí o existenci a činnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně, a tím následně zvýšit její návštěvnost. cs
dc.format 81 s., 7. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1559285 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject galerie cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject gallery en
dc.subject visit rate en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. cs
dc.title.alternative The project of visit rate increase in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňáková, Ladislava
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The purpose of this Master Thesis deals with a compilation of the project with objective to rise visit rate in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. The theoretical part considers in general questions of non-profit sector and marketing communication of non-profitmaking organizations. The practical part is devoted to analyses. In this project were introduced cer-tain tools of marketing commucation, whose main task is to rise awareness about existenci-on and activity of The Regional Gallery of Fine Art in Zlín and as a result of this rise its visit rate. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11155
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kučera_2009_dp.pdf 1.487Mb PDF View/Open
kučera_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kučera_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account