Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kučera, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:42:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:42:52Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10632
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá sestavením projektu, který má za cíl zvýšit návštěvnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Teoretická část se obecně zabývá problematikou neziskového sektoru a marketingovou komunikací neziskových organizací. Praktická část je věnována analýzám. V projektu jsou navrhnuty nástroje marketingové komunikace, jejichž úkolem je zvýšit povědomí o existenci a činnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně, a tím následně zvýšit její návštěvnost. |
cs |
dc.format |
81 s., 7. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1559285 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
galerie
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
gallery
|
en |
dc.subject |
visit rate
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of visit rate increase in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňáková, Ladislava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this Master Thesis deals with a compilation of the project with objective to rise visit rate in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. The theoretical part considers in general questions of non-profit sector and marketing communication of non-profitmaking organizations. The practical part is devoted to analyses. In this project were introduced cer-tain tools of marketing commucation, whose main task is to rise awareness about existenci-on and activity of The Regional Gallery of Fine Art in Zlín and as a result of this rise its visit rate. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11155
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account