Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Štetinová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:38:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10622
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti. Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka. |
cs |
dc.format |
94 s. , 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4060845 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
věrností programy
|
cs |
dc.subject |
členská
|
cs |
dc.subject |
věrnostní karta
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
loajální zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojnost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
uspokojení zákazníka
|
cs |
dc.subject |
zákaznické výhody
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
loyalty programs
|
en |
dc.subject |
membership card
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
loyal customer
|
en |
dc.subject |
satisfied customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customer
|
en |
dc.subject |
customer preferences
|
en |
dc.title |
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici |
cs |
dc.title.alternative |
The Recommendation How to Improve Fidelity Programme to Amplify of a Customer of a Supermarket BILLA, Ltd. in Skalica |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Poliak, Miloš |
|
dc.date.accepted |
2009-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the "previous loyalty program'q work, so it compares today's results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers which leads to business's success. The research was made at customers of Billa and it was specialized to improve the loyalty program to increase competitiveness. This research was made by two questionnaires which support my proposals and recommendations. So the thesis aims to find out facts to improve offered services and goods for final consumer, so for customer. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11774
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account