dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Čech, Dalimil
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:27:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:27:41Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10609
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zpracovaná na téma "Interní komunikace ve vybrané organizaci" se zabývá aktuální a velice složitou problematikou průběhu a úrovně komunikačního procesu v organizaci. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá definicí, procesem a vlastním systémem komunikace, jejími jednotlivými typy a překážkami. Empirická část je zaměřena na průzkum a analýzu komunikace sportovního řetězce se zaměřením na prodejní personál. Cílem práce bylo zjistit, popsat a komplexně zhodnotit současný stav a efektivnost komunikace ve výše uvedeném podniku. V případě potřeby navrhnout i odpovídající řešení a změny, které by mohly ke zlepšení úrovně komunikace přispět. Analýza komunikace byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Výstupy výzkumu byly vyhodnoceny a jednotlivé výsledky průběžně uváděny a shrnuty v celkovém hodnocení. Závěrem lze říci, že současná úroveň komunikace v podniku dává předpoklady k jejímu dalšímu rozvoji a zefektivnění např. plným využíváním možností moderních prostředků komunikace, pravidelným organizováním pracovních porad a zvýšené účasti zaměstnanců na odborných školeních. |
cs |
dc.format |
77 s., 7 s. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1598024 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
systém komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
měření efektivity
|
cs |
dc.subject |
bariéry interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
system of communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
evaluation of effectivity
|
en |
dc.subject |
barriers of internal communication
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve vybrané organizaci |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication in selected organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work and its theme "Internal communication in selected organization" concern topical and complicated problems of flow and quality level of communication process in a company. The study is divided into two elementary parts: theoretic and practical. The theoretic part deals with the definition, process and the system of communication itself, the various types of communication and possible obstacles. The empirical part focuses on the survey and analysis of internal communication in sport fashion retailer. The goal of the study was to find out, to describe and to evaluate the contemporary situation and efficiency of communication in company as a whole. It was intended to suggest a suitable solution and changes necessary if needed in order to increase a quality level of communication process in the company. The communication analysis was carried out through the questionnaire research. Elementary statistic methods were used to elaborate the results of the research and particular results were presented thoroughly and then summarized in final summary. As a result of the survey it can be said: the current quality of communication process in the company offers a wide space for improvement. Increased efficiency and entire development can be reached not only by use of advanced communication technologies but also by increased involvement of the employees in the process. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10595
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|