Analýza spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Macurová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:15:10Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10585
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsem provedla průzkum literatury vztahující se k tomuto tématu. V analytické části jsem pomocí dotazníku analyzovala spokojenost zaměstnanců ve spo-lečnosti Barum Continental spol. s r. o. Na základě získaných informací jsem společnosti navrhla doporučení, která by mohla při-spět ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
cs |
dc.format |
65 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1612492 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
péče o zaměstnance
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké výhody
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké vztahy
|
cs |
dc.subject |
employees' satisfaction
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
care of employees
|
en |
dc.subject |
employee's amenities
|
en |
dc.subject |
employee relations
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of employee's satisfaction in company Barum Continental Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Špaňhel, Karel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis is focused on an analysis of employees' satisfaction of the company Barum Continental spol. s r. o. It's dividend into two parts, theoretical and practical. In theoretical part, I did a research in literature regarding my topic. In practical part I analysed Barum Continental spol. s r. o. employees' satisfaction by means of a questionnaire. I suggested some recommendation to the company based on acquired information, which should help to improve utilization of employees' satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11709
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account