dc.contributor.advisor |
Gregar, Aleš
|
|
dc.contributor.author |
Mikulec, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:07:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:07:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10570
|
|
dc.description.abstract |
Disertační práce se zabývá problematikou využití metod PI inženýrství a výrobní logistiky v souvislosti se synchronizací procesů v podnicích plastikářského průmyslu. Hlavním cílem disertační práce je stanovit, které ze známých principů a metod průmyslového inženýrství a výrobní logistiky jsou vhodné pro synchronizaci procesů výroby a logistiky za účelem zkracování průběžné doby výroby při výrobě plastových dílů. V první části práce se autor zabývá teoretickými východisky, definuje pojmy související s výrobní logistikou, průmyslovým inženýrstvím, principem štíhlosti, synchronizací procesů a průběžnou dobou výroby a vztahy mezi nimi. Druhá část se zabývá vymezením hlavních a dílčích cílů společně s formulací hypotéz. V další části je uveden postup a časový harmonogram práce společně s metodami použitými při zpracování práce. Obsahem navazující kapitoly jsou hlavní výsledky disertační práce, konkrétně vyhodnocení výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Práce pokračuje návrhem modelu synchronizace výrobních a logistických procesů a kapitolu uzavírá verifikace hypotéz a cílů. V poslední kapitole jsou přiblíženy přínosy disertační práce pro teorii, praxi a výuku. |
cs |
dc.format.extent |
5165777 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Průmyslové inženýrství
|
cs |
dc.subject |
plastikářská výroba
|
cs |
dc.subject |
produktivita
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
výkonnost
|
cs |
dc.subject |
metody průmyslového inženýrství
|
cs |
dc.subject |
výrobní systém Toyota
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
výrobní logistika
|
cs |
dc.subject |
synchronizace
|
cs |
dc.subject |
Industrial engineering
|
en |
dc.subject |
plastic production
|
en |
dc.subject |
productivity
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
industrial engineering methods
|
en |
dc.subject |
Toyota Production System
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
production logistics
|
en |
dc.subject |
synchronization
|
en |
dc.title |
Metody průmyslového inženýrství a výrobní logistiky jako nástroje zvyšování výkonnosti v plastikářské výrobě |
cs |
dc.title.alternative |
Methods of Industrial Engineering and Production Logistics as Instruments of Performance Escalation in Plastics Production |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bobák, Roman |
|
dc.contributor.referee |
Petříková, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2009-12-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation deals with the issue of utilizing industrial engineering methods and production logistics in synchronization processes in plastics processing industry. The main aim of the dissertation is to establish which known principles and methods of industrial engineering and production logistics are suitable for synchronization of production processes and logistics in order to save production time in plastics manufacturing. The first part of the dissertation offers theoretical insight into production logistics, defines subject-related terminology as well as the slimming principles, processes synchronization, production time and their mutual relationships. The second part outlines the procedure and the time line of the dissertation including the analyses methods. The next part enlists the results of the research, i.e. the quantitative and qualitative analyses. The dissertation's major outcome is a proposed model of synchronization of production and logistics processes including the verification of hypotheses and aims. The last part sums up the contributions of the dissertation for both theory and practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/215
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
13796
|
|
dc.date.assigned |
2001-10-21 |
|
local.subject |
logistika (management)
|
cs |
local.subject |
výrobní podniky
|
cs |
local.subject |
business logistics
|
en |
local.subject |
manufacturing enterprises
|
en |