Integrace handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jilčík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Cenková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:53:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T05:53:15Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10543
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se věnuji Integraci handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení. Toto téma mně zajímá, protože integrace handicapovaných dětí mezi děti zdravé dle mého názoru má positivní vliv na sociální myšlení a cítění zdravých dětí a handicapované děti mají větší snahu se vyrovnat zdravým dětem ve školních dovednostech. Obě skupiny budou lépe připraveny pro běžný život, kde se stále více setkáváme s handicapy všech možných forem. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
1938334 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
handicap
|
cs |
dc.subject |
sociální myšlení
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.subject |
social thought
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
Asperger?s syndrome
|
en |
dc.title |
Integrace handicapovaných dětí do běžných typů školských zařízení |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of handicapped children into common types of school arrangements |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelors essay I am presenting integration of handicapped children into common types of school arrangements. I?m interested in this subject, because it has got positive influence on social thinking and feeling of either healthy and handicapped children. The handicapped children then have got greater endeavor to equilibrate healthy children in school skills, from my opinion. Both groups will be better ready for their real and common life, where we meet with all kinds of handicaps. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015858
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
postižené děti
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
children with disabilities
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account