Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vaňoučková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:47:12Z
dc.date.available 2010-07-18T05:47:12Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10530
dc.description.abstract Sponzoring je jedním z významných nástrojů marketingové komunikace v každé firmě. Sponzorství je více než patronát nebo dobrodiní. Může pomáhat ostatním a přitom dosahovat předem definovaných komunikačních záměrů. Jeho cílem je podporovat pozi-tivní vnímání značky a image společnosti. Moje bakalářská práce se zabývá problematikou sponzoringu pojišťovny Kooperativa, je v ní popsán firemní profil, strategie sponzoringu kterou firma využívá ke své marketingové komunikaci a vybraný sponzorský projekt. Pro-střednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny předem stanove-né hypotézy a následně navrženo doporučení ke zlepšení řešeného sponzorského projektu. cs
dc.format 65 s., 7s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2409176 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: sponzoring cs
dc.subject sponzor cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject povědomí cs
dc.subject image cs
dc.subject strate-gie cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject cíle cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject výzkum CATI cs
dc.subject Keywords: sponsoring en
dc.subject sponsor en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consciousness en
dc.subject image en
dc.subject strategy en
dc.subject efficiency en
dc.subject goals en
dc.subject target group en
dc.subject CATI research en
dc.title Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Sponzoring and its application in marketing communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The sponsoring is one of the most important instruments of marketing communication in every company. Sponsorship is more than patronage or benefaction. It can help to others while achieving pre-defined communication contemplations. Its goal is to support the positive perception of brand and company image. My bachelor's thesis targets its concern on the problems of sponsoring of the insurance company - Kooperativa. There is the specification of the company profile, sponsoring strategy which is used in company's marketing communication, as well as the chosen sponsoring project. The presumptuous hypothesis will be confirmed or refuted by means of marketing research as well as this practical example will be completed with the recommendations how to improve the sponsoring project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10700
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
vaňoučková_2009_bp.pdf 2.297Mb PDF View/Open
vaňoučková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
vaňoučková_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account