Komunikace se spotřebitelským segmentem školní děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace se spotřebitelským segmentem školní děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Čeleďová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:44:44Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:06Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10524
dc.description.abstract Úkolem mojí bakalářské práce je zhodnotit vztah dětí na základní škole k reklamě a značkám produktů. V teoretické části se zabývám teorií marketingových komunikací, komunikací jako takové, sociálně psychologickým profilem dětí a jejich vztahu k médiím a propagaci. Obsahem praktické části je hodnocení mého dotazníkového šetření a indivi-duálního rozhovoru dětí ve druhé a třetí třídě základní školy. Na základě výsledků vý-zkumu jiných agentur i na základě mého výzkumu určit správnou komunikaci se spotře-bitelským segmentem školní děti. cs
dc.format 57 cs
dc.format.extent 2621172 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
dc.subject Děti cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject média cs
dc.subject internet cs
dc.subject Children en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communications en
dc.subject research en
dc.subject media en
dc.subject internet en
dc.title Komunikace se spotřebitelským segmentem školní děti cs
dc.title.alternative The communication with customer's segment school childern en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor research paper is focusing on school children relations with adver-tisement and product's brand. The theoretical part characterizes theory of the marketing communications, communication, social-psychological profile of the children and their relations with media and advertising. The content of the practical part includes the analysis of my marketing research and individual interview with school children (second and third class). According to results of other researches and according to my own results of my research, I want to define right communication with consumer's segment school children. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10494
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
čeleďová_2009_bp.pdfBlocked 2.499Mb PDF View/Open
čeleďová_2009_vp.zip 17.06Kb Unknown View/Open
čeleďová_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account