dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Buvala, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:42:54Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10519
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je využití systému EDI - Electronic Data Interchange a internetového portálu společnosti REHAU, s.r.o. jejich zákazníky. Dle charakteru objednávek by měl byt na základě analýzy dat získaných z dotazníkového a databázového šetřeni, zjištěn potenciál zákazníků REHAU. Cílem práce je, aby zákazníci společnosti REHAU co možná nejvíce využívali internetového portálu a objednávkového systému EDI. Ve studii je dále kladen důraz na zavedení internetového portálu a EDI u zákazníků. Porovnání pozitivních a negativních stránek objednávkového procesu u firmy Kuchyně Voráč, s.r.o. a Richter+Frenzel, s.r.o. |
cs |
dc.format |
99 |
cs |
dc.format.extent |
1716849 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
Informační systém
|
cs |
dc.subject |
EDI
|
cs |
dc.subject |
Zákaznický portál
|
cs |
dc.subject |
objednávkový systém
|
cs |
dc.subject |
elektronické podnikání
|
cs |
dc.subject |
Information system
|
en |
dc.subject |
EDI
|
en |
dc.subject |
customer portal
|
en |
dc.subject |
purchase order system
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Optimalization project and EDI information system setting with E-business for REHAU Ltd. consumers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the master thesis is a use of EDI system - Electronic Data Intercharge - and the Internet portal of the company REHAU, Ltd. by their costumers. With the help of analysis based on data collected from questionaire and database research, should be find out, according to a purchase orders character, a potential of customers who are beneficial for the company. The aim of the master thesis is to make customers of the company REHAU, Ltd. use the purchase order system EDI and their Internet portal as much as possible. In the master thesis is as well put emphasis on introduction of EDI system and comparison of positives and negatives of purchase order process for customers Kuchyně Voráč, s.r.o. and Richter+Frenzel, s.r.o. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11008
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|