Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Liškařová, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:39:43Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10509
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivním využíváním nástrojů PR v interní komunikaci. Definuje interní komunikaci jako součást podnikové kultury, její cíle, základní postupy a proces interních PR s důrazem na získávání a vyhodnocování zpětné vazby, zabývá se rovněž součinností mezi interní a externí komunikací firmy, hodnocením efektivity používaných nástrojů a projevy nefunkční interní komunikace. Detailně popisuje komunikační kanály a jednotlivé nástroje interní komunikace, zejména se zabývá účelným využitím interního časopisu jako jednoho ze stěžejních nástrojů PR v interní komunikaci. Součástí práce je podrobná analýza interní komunikace konkrétní firmy a obsahová analýza jejího interního časopisu. cs
dc.format 61 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2344294 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
dc.subject PR cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject podniková kultura cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject interní časopis cs
dc.subject PR en
dc.subject internal communications en
dc.subject corporate culture en
dc.subject feedback en
dc.subject internal newsletter en
dc.title Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci cs
dc.title.alternative MAKING USE OF PR TOOLS IN EFFECTIVE INTERNAL COMMUNICATIONS en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.date.vskp-available 2039-05-11
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with effective use of PR tools in the internal communications management. It defines the internal communications as an integral part of corporate culture and stipulates its objectives, basic procedures and internal PR processes with focus on feedback raising and evaluation. The thesis also explores coaction processes between internal and external corporate communications, effectivity evaluation of applied tools and exposures of dysfunctional internal communication. It thoroughly describes communication channels and individual internal communication tools, and inquires into purposeful use of internal newsletter as one of the key PR tools in the internal communication management. A part of the thesis is dedicated to the detailed analysis of internal communications in a concrete company as well as to the content analysis of its internal newsletter. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10668
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
liškařová_2009_bp.pdfBlocked 2.235Mb PDF View/Open
liškařová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
liškařová_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account