dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Liškařová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:39:43Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10509
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá efektivním využíváním nástrojů PR v interní komunikaci. Definuje interní komunikaci jako součást podnikové kultury, její cíle, základní postupy a proces interních PR s důrazem na získávání a vyhodnocování zpětné vazby, zabývá se rovněž součinností mezi interní a externí komunikací firmy, hodnocením efektivity používaných nástrojů a projevy nefunkční interní komunikace. Detailně popisuje komunikační kanály a jednotlivé nástroje interní komunikace, zejména se zabývá účelným využitím interního časopisu jako jednoho ze stěžejních nástrojů PR v interní komunikaci. Součástí práce je podrobná analýza interní komunikace konkrétní firmy a obsahová analýza jejího interního časopisu. |
cs |
dc.format |
61 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2344294 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039 |
|
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
podniková kultura
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
interní časopis
|
cs |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
internal communications
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
internal newsletter
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
MAKING USE OF PR TOOLS IN EFFECTIVE INTERNAL COMMUNICATIONS |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with effective use of PR tools in the internal communications management. It defines the internal communications as an integral part of corporate culture and stipulates its objectives, basic procedures and internal PR processes with focus on feedback raising and evaluation. The thesis also explores coaction processes between internal and external corporate communications, effectivity evaluation of applied tools and exposures of dysfunctional internal communication. It thoroughly describes communication channels and individual internal communication tools, and inquires into purposeful use of internal newsletter as one of the key PR tools in the internal communication management. A part of the thesis is dedicated to the detailed analysis of internal communications in a concrete company as well as to the content analysis of its internal newsletter. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10668
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|