Problematika adaptace dětí v Mateřské škole Tupesy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika adaptace dětí v Mateřské škole Tupesy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Vyšenková, Kristýna
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:32:51Z
dc.date.available 2010-07-18T05:32:51Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10495
dc.description.abstract Práce charakterizuje předškolní výchovu v ČR, popisuje historii, vývoj, současnost před-školní výchovy a představuje Mateřskou školu Tupesy ( historii, strukturu, organizaci, personální činnost, školní vzdělávací program). Praktická část zjišťuje míru spolupráce mezi učitelkami a rodiči dětí v Mateřské škole Tupesy, informovanost rodičů o adaptaci svých dětí, jejich informovanost o Mateřské škole Tupesy a míru komunikace mezi rodiči a učitelkami. cs
dc.format 92 s., 35 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4867449 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Předškolní výchova cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject rodina cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject Pre-school education en
dc.subject nursery school en
dc.subject familial environment en
dc.subject family en
dc.subject adaptation en
dc.subject cooperate en
dc.title Problematika adaptace dětí v Mateřské škole Tupesy cs
dc.title.alternative Issue of adaptation of children in Nursery school Tupesy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2009-06-25
dc.description.abstract-translated The work is characterised the pre-school education in Czech Republic, describes the history, the development, the present pre-school education and personates the Nursery school Tupesy ( the history, the structure, the organization, the personal activity, the school educational program). The practical part is detected the measure of the cooperate between teachers and parents of the children in Nursery school Tupesy, information of the parents about adaptation their children, their information about the Nursery school Tupesy and measure of the communication between parents and teachers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 11415
dc.date.assigned 2009-02-12
utb.result.grade B
local.subject mateřské školy cs
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
vyšenková_2009_dp.pdf 4.641Mb PDF View/Open
vyšenková_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
vyšenková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account