dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vyšenková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:32:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T05:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10495
|
|
dc.description.abstract |
Práce charakterizuje předškolní výchovu v ČR, popisuje historii, vývoj, současnost před-školní výchovy a představuje Mateřskou školu Tupesy ( historii, strukturu, organizaci, personální činnost, školní vzdělávací program). Praktická část zjišťuje míru spolupráce mezi učitelkami a rodiči dětí v Mateřské škole Tupesy, informovanost rodičů o adaptaci svých dětí, jejich informovanost o Mateřské škole Tupesy a míru komunikace mezi rodiči a učitelkami. |
cs |
dc.format |
92 s., 35 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4867449 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Předškolní výchova
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
Pre-school education
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.subject |
familial environment
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
cooperate
|
en |
dc.title |
Problematika adaptace dětí v Mateřské škole Tupesy |
cs |
dc.title.alternative |
Issue of adaptation of children in Nursery school Tupesy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is characterised the pre-school education in Czech Republic, describes the history, the development, the present pre-school education and personates the Nursery school Tupesy ( the history, the structure, the organization, the personal activity, the school educational program). The practical part is detected the measure of the cooperate between teachers and parents of the children in Nursery school Tupesy, information of the parents about adaptation their children, their information about the Nursery school Tupesy and measure of the communication between parents and teachers. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11415
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |