dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Paníčková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:31:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T05:31:54Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10493
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se dotýkám problému odměny a trestu a řešení neobvyklých situací ve školní třídě. Kurikulární reforma, která posunuje naše školství k vyšší cestě za kvalitním vzděláním, přináší i různé faktory moderní doby. Je proto pochopitelné, že při tak výrazných změnách ve školství dnešní pedagogové nevystačí se stále stejnými metodami a direktivním stylem řízení třídy. Proměnou doby a modernizací v čase se motivace a aktivita dětí vytrácí. K udržení pozornosti a klidu ve třídě se z učitelů stávají dozorci. V dějišti změn, kterými prochází školství, mezi základní pedagogické dovednosti patří nejen řízení třídy, ale i umění odměňování, trestání a hodnocení žáků. |
cs |
dc.format |
47s., 3 s. příloh tabulek |
cs |
dc.format.extent |
1373336 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Odměna
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
výchova a kvalita vzdělání
|
cs |
dc.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
dc.subject |
Reward
|
en |
dc.subject |
penalty
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
quality of education
|
en |
dc.subject |
pupil's assessment
|
en |
dc.title |
Odměny a tresty jako výchovný prostředek na prvním stupni ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Reward and punishment like discipline on primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor thesis I'm covering the issue of reward and penalty at school-class and the solution of unusual situations within this topic. The curricular reform which is advancing our educational system to the higher way to quality education also brings different factors of modern age. Therefore it is obvious that upon this marked changes at educational system, the present educationists are not able to manage with still same methods and directive school-class managing style. By the age changing and by the time modernization the children's motivation and their activity disappear. To maintain attention and calmness in a school-class teachers become custodiers. In a setting for changes which the educational system experiences the pedagogic skill is not only school-class managing, but the art of reward, punishment and assessment of pupils as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11252
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
odměny a tresty
|
cs |
local.subject |
elementary school
|
en |
local.subject |
rewards and punishments
|
en |