dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šrámková, Karolina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:29:57Z |
|
dc.date.available |
2019-05-11T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10487
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce sa-mostatných teoretických přístupů k ní. Popisuji systém fungování CSR v 21. století, důvody a přínosy CSR či systém mě-ření a standardů. Poukazuji na implikace realizace CSR aktivit na firemní image a uvádím nejlepší využití kanálů komunikace veřejně prospěšných projektů. Texty doplňuji výsledky výzkumů realizovaných v roce 2008 v ČR. První část bakalářské práce uzavírám trendy v oblasti CSR pro nadcházející roky, kritikou i obhajobou přístupu a potenciálem CSR do budoucna. Tato část práce je zakon-čena formulováním pracovní hypotézy. Druhá, praktická část mé bakalářské práce představuje společnost GE Money Bank, která byla využita pro výzkum realizovaný v rámci této práce. Informuji o základních úda-jích společnosti a její firemní kultuře. Následně detailně analyzuji CSR aktivity vybrané společnosti. Pokračuji uvedením základních informací ke kvantitativnímu a kvalitativní-mu výzkumu, který následně nabízím spolu s rozborem výsledků realizovaného mezi 102 zákazníky GE Money Bank a 10 jejími manažery. Druhá část pak obsahuje shrnutí závěrů a doporučení pro společnost GE Money Bank s ohledem na zlepšené využívání CSR aktivit k posílení firemní image. Práci uzaví-rám potvrzením pracovní hypotézy. |
cs |
dc.format |
87 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
894956 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
stakeholder
|
cs |
dc.subject |
komunity
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
důvěryhodnost
|
cs |
dc.subject |
veřejně prospěšné projekty
|
cs |
dc.subject |
iniciativa
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
communities
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
credibility
|
en |
dc.subject |
project in the interest of public
|
en |
dc.subject |
initiative
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate social responsibility and its influence on corporate image |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Černý, Mikuláš |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I deal with the Corporate Social Responsibility (CSR) con-ception and its influence on corporate image. The first part of the first section introduces differences between businesses that practice CSR and those who never accepted CSR as part of their business. I summarize important dates in CSR history including evolution of theoretical attitudes. I describe functions of CSR in the 21st century, reasons why and impacts of CSR practice, giving information how to measure a standardize CSR. I also point out implica-tions of CSR activities to corporate image with a view on the best communication chan-nels. Texts include research results carried out in the Czech Republic in 2008. The last part of the first section presents CSR trends for upcoming years, critics and defense and potential for the future. The conclusion of the first section is dedicated to de-fine the thesis theory. In the practical section, I introduce GE Money Bank, a company that I used for re-search in this thesis. I explain about basic company data and its corporate culture. Then I analyze CSR activities of GE Money Bank. Later I introduce basic data that I used to carry out quantitative research on 102 GE Money Bank customers and qualitative research on 10 GE Money Bank managers. The last part of the second section is devoted to summarize: results, conclusions and recommendations for GE Money Bank in regard to increasing CSR activities as a tool for maximizing the corporate image. The conclusion of the second section is dedicated to confirming the thesis theory. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10693
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|