Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šrámková, Karolina
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:29:57Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10487
dc.description.abstract V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce sa-mostatných teoretických přístupů k ní. Popisuji systém fungování CSR v 21. století, důvody a přínosy CSR či systém mě-ření a standardů. Poukazuji na implikace realizace CSR aktivit na firemní image a uvádím nejlepší využití kanálů komunikace veřejně prospěšných projektů. Texty doplňuji výsledky výzkumů realizovaných v roce 2008 v ČR. První část bakalářské práce uzavírám trendy v oblasti CSR pro nadcházející roky, kritikou i obhajobou přístupu a potenciálem CSR do budoucna. Tato část práce je zakon-čena formulováním pracovní hypotézy. Druhá, praktická část mé bakalářské práce představuje společnost GE Money Bank, která byla využita pro výzkum realizovaný v rámci této práce. Informuji o základních úda-jích společnosti a její firemní kultuře. Následně detailně analyzuji CSR aktivity vybrané společnosti. Pokračuji uvedením základních informací ke kvantitativnímu a kvalitativní-mu výzkumu, který následně nabízím spolu s rozborem výsledků realizovaného mezi 102 zákazníky GE Money Bank a 10 jejími manažery. Druhá část pak obsahuje shrnutí závěrů a doporučení pro společnost GE Money Bank s ohledem na zlepšené využívání CSR aktivit k posílení firemní image. Práci uzaví-rám potvrzením pracovní hypotézy. cs
dc.format 87 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 894956 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject stakeholder cs
dc.subject komunity cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject důvěryhodnost cs
dc.subject veřejně prospěšné projekty cs
dc.subject iniciativa cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject stakeholders en
dc.subject communities en
dc.subject corporate image en
dc.subject credibility en
dc.subject project in the interest of public en
dc.subject initiative en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image cs
dc.title.alternative Corporate social responsibility and its influence on corporate image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černý, Mikuláš
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I deal with the Corporate Social Responsibility (CSR) con-ception and its influence on corporate image. The first part of the first section introduces differences between businesses that practice CSR and those who never accepted CSR as part of their business. I summarize important dates in CSR history including evolution of theoretical attitudes. I describe functions of CSR in the 21st century, reasons why and impacts of CSR practice, giving information how to measure a standardize CSR. I also point out implica-tions of CSR activities to corporate image with a view on the best communication chan-nels. Texts include research results carried out in the Czech Republic in 2008. The last part of the first section presents CSR trends for upcoming years, critics and defense and potential for the future. The conclusion of the first section is dedicated to de-fine the thesis theory. In the practical section, I introduce GE Money Bank, a company that I used for re-search in this thesis. I explain about basic company data and its corporate culture. Then I analyze CSR activities of GE Money Bank. Later I introduce basic data that I used to carry out quantitative research on 102 GE Money Bank customers and qualitative research on 10 GE Money Bank managers. The last part of the second section is devoted to summarize: results, conclusions and recommendations for GE Money Bank in regard to increasing CSR activities as a tool for maximizing the corporate image. The conclusion of the second section is dedicated to confirming the thesis theory. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10693
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šrámková_2009_bp.pdfBlocked 873.9Kb PDF View/Open
šrámková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
šrámková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account