dc.contributor.advisor |
Knebl, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Repka, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:25:49Z |
|
dc.date.available |
2013-12-12T00:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10477
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou. V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky. Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. |
cs |
dc.format |
66 s. , 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
932313 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2013 |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
measurement methods-scales
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of a customer satisfaction of Volksbankshop |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2009-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor theses consist of two parts. I will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, the marketing research and clients satisfaction with bank products and services. I will make a questionnaire to analyze a customer satisfaction. I will use measurement methods - scales to analyze customer satisfaction with Volksbankshop subsidiary. The practical part contains analysis of selected subsidiary. The target is to find by a questionnaire customers satisfaction with current services and a quality subsidiary. Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10433
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|