Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Knebl, Lukáš
dc.contributor.author Repka, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:25:49Z
dc.date.available 2013-12-12T00:00:25Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10477
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou. V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky. Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. cs
dc.format 66 s. , 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 932313 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2013
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject measurement methods-scales en
dc.title Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu cs
dc.title.alternative The analysis of a customer satisfaction of Volksbankshop en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.description.abstract-translated The bachelor theses consist of two parts. I will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, the marketing research and clients satisfaction with bank products and services. I will make a questionnaire to analyze a customer satisfaction. I will use measurement methods - scales to analyze customer satisfaction with Volksbankshop subsidiary. The practical part contains analysis of selected subsidiary. The target is to find by a questionnaire customers satisfaction with current services and a quality subsidiary. Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10433
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
repka_2009_bp.pdfBlocked 910.4Kb PDF View/Open
repka_2009_vp.doc 4.959Mb Microsoft Word View/Open
repka_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account