Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Ročáková Červinková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:59:21Z
dc.date.available 2010-07-18T04:59:21Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10433
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována problematice merchandisingového využití v prodejnách Euronics, jejímž hlavním cílem je navržení projektu na podporu prodeje výrobků pomocí merchandisingu. Diplomová práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část je zaměřena na formulaci teoretických poznatků oblasti podpory prodeje a merchandisingu využitých v maloobchodním podnikání. Praktická část je rozdělena na část analytickou a část projektovou. Součástí analytické části je popis současné merchandisingové situace ve vybraných prodejnách Euronics. Analytická část je doplněna dotazníkový průzkumem a souhrnnou SWOT analýzou. V projektové části je navržen a vypracován projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 111 s., 27. s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2527046 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject POP reklamní materiály cs
dc.subject orientace v místě prodeje cs
dc.subject Sales promotion en
dc.subject merchandising en
dc.subject in-store communication en
dc.subject POP advertising materials en
dc.subject sales place orientation en
dc.title Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics cs
dc.title.alternative Sales promotion project by the help of merchandising in select stores Euronics en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bočincová, Zuzana
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is devoting to merchandising utilization in electric appliance stores Euronics. The main objective of this thesis is design a project to sales promotion of products is the help of merchandising. Diploma thesis is divided in two individual parts. The theoretic part is target the theoretic knowledge definitions of sales promotion and merchandising used in retailing. The practical part is divided into analytic part and project part. The component of analytic part is current merchandising description in select stores Euronics. The analytic part is coupled with questionnaire research and summary SWOT analysis. The component of project part is design the project of sales promotion of products by the help of merchandising in select stores Euronics. The project lies under the cost, time and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12418
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ročáková červinková_2009_dp.pdfBlocked 2.409Mb PDF View/Open
ročáková červinková_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
ročáková červinková_2009_op.pdf 39.43Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account