dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ročáková Červinková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:59:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:59:21Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10433
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována problematice merchandisingového využití v prodejnách Euronics, jejímž hlavním cílem je navržení projektu na podporu prodeje výrobků pomocí merchandisingu. Diplomová práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část je zaměřena na formulaci teoretických poznatků oblasti podpory prodeje a merchandisingu využitých v maloobchodním podnikání. Praktická část je rozdělena na část analytickou a část projektovou. Součástí analytické části je popis současné merchandisingové situace ve vybraných prodejnách Euronics. Analytická část je doplněna dotazníkový průzkumem a souhrnnou SWOT analýzou. V projektové části je navržen a vypracován projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
111 s., 27. s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2527046 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
POP reklamní materiály
|
cs |
dc.subject |
orientace v místě prodeje
|
cs |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
in-store communication
|
en |
dc.subject |
POP advertising materials
|
en |
dc.subject |
sales place orientation
|
en |
dc.title |
Projekt podpory prodeje výrobků pomocí merchandisingu ve vybraných prodejnách Euronics |
cs |
dc.title.alternative |
Sales promotion project by the help of merchandising in select stores Euronics |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bočincová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is devoting to merchandising utilization in electric appliance stores Euronics. The main objective of this thesis is design a project to sales promotion of products is the help of merchandising. Diploma thesis is divided in two individual parts. The theoretic part is target the theoretic knowledge definitions of sales promotion and merchandising used in retailing. The practical part is divided into analytic part and project part. The component of analytic part is current merchandising description in select stores Euronics. The analytic part is coupled with questionnaire research and summary SWOT analysis. The component of project part is design the project of sales promotion of products by the help of merchandising in select stores Euronics. The project lies under the cost, time and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12418
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|