Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Havlásek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:53:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:53:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10419
|
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce pojednává o školních výkonech. Práce se zaměřuje především na kognitivní a motivační aspekty, které tyto výkony nejvíce ovlivňují. Snažím se zde osvětlit, jaký má vliv na žáka prostředí a jak ho ovlivňují kognitivní a motivační procesy při vzdělávání. Snažil jsem se, aby práce byla srozumitelná a čtivá nejen pro odborníky, ale i pro úplné laiky. |
cs |
dc.format |
41 s. |
cs |
dc.format.extent |
326927 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školní výkon
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
cs |
dc.subject |
kognitivní
|
cs |
dc.subject |
aspekt
|
cs |
dc.subject |
School performance
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
cognitive
|
en |
dc.subject |
aspect
|
en |
dc.title |
Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů |
cs |
dc.title.alternative |
Cognitive and motivational aspects of school performance |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotný, Jan Sebastian |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final work is about school performance. The work focuses primarily on cognitive and motivational aspects that most affect the performance. I am trying to explain here, what has an impact on the pupil and how it affects the cognitive and motivational processes in education. I tried to work was clear and readable, not only for professionals but also for the complete layman. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015845
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
kognitivní procesy
|
cs |
local.subject |
motivace výkonu
|
cs |
local.subject |
školství
|
cs |
local.subject |
cognitive processes
|
en |
local.subject |
achievement motivation
|
en |
local.subject |
education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account