Vnímání psychických a fyziologických potřeb u lidí s tělesným postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání psychických a fyziologických potřeb u lidí s tělesným postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Machová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:52:03Z
dc.date.available 2010-07-18T04:52:03Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10417
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vrozeným a získaným tělesným postižením, jeho příčinami, druhy a obecnou charakteristikou. Dále se snaží přiblížit vývoj tělesně postižených lidí s ohledem na vnímání a uspokojování psychických a fyziologických potřeb. V závěru se zabývá důležitými determinanty, které ovlivňují vnímání těchto potřeb. V praktické části zjišťuje, jak lidé s vrozeným nebo získaným tělesným postižením vnímají psychické a fyziologické potřeby. cs
dc.format 63 s. , 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1352927 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vrozené tělesné postižení cs
dc.subject získané tělesné postižení cs
dc.subject psychické potřeby cs
dc.subject fyziologické potřeby cs
dc.subject vývoj psychických a fyziologických potřeb u postižených lidí cs
dc.subject congenital/inborn disability en
dc.subject acquired disability en
dc.subject psychological needs en
dc.subject physiological needs en
dc.subject development of psychological and physiological needs of disabled people en
dc.title Vnímání psychických a fyziologických potřeb u lidí s tělesným postižením cs
dc.title.alternative Perception of psychological and physiological needs of physically challenged people en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Marášková, Ivana
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with congenital/inborn and acquired disabilities, the causes, types and general characteristics. In addition, it attempts to shed light on personality development of disabled people with regard to their perceptions of personal satisfaction and psychological and physiological needs. The conclusion deals with the important determinants that affect the perception of these needs. The practical part is to find out how people with congenital/inborn or acquired disabilities perceive psychological and physiological needs. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11523
dc.date.assigned 2009-02-13
utb.result.grade A
local.subject tělesně postižení cs
local.subject psychika cs
local.subject people with physical disabilities en
local.subject psychic en


Files in this item

Files Size Format View
machová_2009_bp.pdf 1.290Mb PDF View/Open
machová_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
machová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account