dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:52:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10417
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vrozeným a získaným tělesným postižením, jeho příčinami, druhy a obecnou charakteristikou. Dále se snaží přiblížit vývoj tělesně postižených lidí s ohledem na vnímání a uspokojování psychických a fyziologických potřeb. V závěru se zabývá důležitými determinanty, které ovlivňují vnímání těchto potřeb. V praktické části zjišťuje, jak lidé s vrozeným nebo získaným tělesným postižením vnímají psychické a fyziologické potřeby. |
cs |
dc.format |
63 s. , 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1352927 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vrozené tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
získané tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
psychické potřeby
|
cs |
dc.subject |
fyziologické potřeby
|
cs |
dc.subject |
vývoj psychických a fyziologických potřeb u postižených lidí
|
cs |
dc.subject |
congenital/inborn disability
|
en |
dc.subject |
acquired disability
|
en |
dc.subject |
psychological needs
|
en |
dc.subject |
physiological needs
|
en |
dc.subject |
development of psychological and physiological needs of disabled people
|
en |
dc.title |
Vnímání psychických a fyziologických potřeb u lidí s tělesným postižením |
cs |
dc.title.alternative |
Perception of psychological and physiological needs of physically challenged people |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with congenital/inborn and acquired disabilities, the causes, types and general characteristics. In addition, it attempts to shed light on personality development of disabled people with regard to their perceptions of personal satisfaction and psychological and physiological needs. The conclusion deals with the important determinants that affect the perception of these needs. The practical part is to find out how people with congenital/inborn or acquired disabilities perceive psychological and physiological needs. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11523
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
tělesně postižení
|
cs |
local.subject |
psychika
|
cs |
local.subject |
people with physical disabilities
|
en |
local.subject |
psychic
|
en |