Zvláštnosti ve výuce informatiky na Střední škola MESIT, o.p.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikulová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zdráhal, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:41:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:41:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10388
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce podává pohled na rozdíl ve výuce informatiky a jiných teoretických předmětů na střední škole. V teoretické části je na začátku vysvětleno několik pojmů a pak je výše jmenovaná problematika rozebrána obecně a v praktické části jsou tyto obecné závěry zkoumány a rozvíjeny pro konkrétní školu a to pro Střední školu MESIT, o.p.s. Podrobněji jsou zkoumány tři rozdíly. V poslední části je pak pokus o shrnutí a návrh toho, co by se dalo zlepšit. |
cs |
dc.format |
46 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
547431 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Didaktika informatiky
|
cs |
dc.subject |
Střední škola MESIT
|
cs |
dc.subject |
o.p.s
|
cs |
dc.subject |
IT didactics
|
en |
dc.subject |
Střední škola MESIT
|
en |
dc.subject |
o.p.s
|
en |
dc.subject |
MESIT high school
|
en |
dc.title |
Zvláštnosti ve výuce informatiky na Střední škola MESIT, o.p.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Peculiarities in teaching information science at Střední škola MESIT, o.p.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ernest, Barbara |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on differences between teaching information science and other theoretical subjects at the high school. This thesis is divided into two parts. There is explanation of basic terms in the first part. I try to explain these differences in this part too. I apply these theories in the real life and in the real school. Second part is about using these theories on real situation at Střední škola MESIT, o.p.s. In the end of this thesis we can find suggestions how we can teach better. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11251
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
středoškolské studium
|
cs |
local.subject |
informatika
|
cs |
local.subject |
informační gramotnost
|
cs |
local.subject |
secondary education
|
en |
local.subject |
informatics
|
en |
local.subject |
information literacy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account