dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Leitnerová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:40:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:40:18Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10383
|
|
dc.description.abstract |
Název tématu mé bakalářské práce je: ?Utváření vztahu mezi učitelem a žákem v sociální pedagogice?. V této práci bych se pokusila na základě prostudování dostupné literatury k tomuto tématu vymezit, jakým způsobem se utváří vztah mezi učitelem a žákem a co tento vztah ovlivňuje. Součástí této bakalářské práce je i pedagogický výzkum, který byl proveden u studentů střední a vysoké školy. Cílem empirického výzkumu bylo zjistit, čeho si studenti u svých pedagogů nejvíce cení a naopak co se jim na nich nelíbí. Pro získání dat byla použita metoda dotazníku a sebraná data byla zpracována statisticky. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
1121231 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
vztah mezi učitelem a žákem
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
relationship between a teacher and a student
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Utváření vztahu mezi učitelem a žákem v sociální pedagogice |
cs |
dc.title.alternative |
The Creation of the relationship between a teacher and a student in social pedagogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my diploma work is called: ? The Creation of the relationship between a teacher and a student in social pedagogy.? In this work I would like to specify, on the basis of thorough study of available literature, how the relationship between a teacher and a student is created and what can influence it. This work also includes a pedagogical research which was done aminy high school and college students. The aim of this empirical research work was to find out what teacherśqualities students appreciate the most and what they dislike. For data acquisition I used the questionnaire method and the acquired data were processed statistically. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016080
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |