dc.contributor.advisor |
Kraus, Blahoslav
|
|
dc.contributor.author |
Klamtová, Víta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:55:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10288
|
|
dc.description.abstract |
Celá práce je zaměřena na problematiku rodinného prostředí a jeho vlivu na agresivní jednání. Teoretická část práce je logickým uspořádáním dané problematiky tak, aby bylo zřejmé, co je rodina a rodinné prostředí, jaké má funkce, význam a vliv na jednání v životě člověka. A dále co je agresivní jednání, jaké jsou znaky a druhy agresivního jednání. Pozornost je věnována agresivnímu jednání dětí, a to zejména dětí středního školního věku. Praktická část je zaměřena na ověření teorie v praxi na na zjištění faktorů rodinného prostředí, které mají vliv na vznik agresivního jednání dětí od 10 do 11 let. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
404924 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
agresivní jednání
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
děti středního školního věku
|
cs |
dc.subject |
Family environment
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
aggressive behaviour
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
aggressivity
|
en |
dc.subject |
children in middle pupilage
|
en |
dc.title |
Vliv rodinného prostředí na agresivní jednání |
cs |
dc.title.alternative |
The Impact of Family Environment on Aggressive Behaviour |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jílek, Dalibor |
|
dc.date.accepted |
2009-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on the topic of family environment and its impact on aggressive behaviour. The theoretical part creates a logical framework of the given subject matter concentrating on clear explanation of the ?family? and ?family environment? terms, their functions, importance and influence on behaviour in human lives. Analysis of aggressive behaviour, its definition, basic characteristics and typology are also presented. This part focuses mainly on aggressive behaviour of children, more concretely on children in middle pupilage. The practical part concentrates on testing the theory in practical life and on finding those family environment factors that influence beginnings of aggressive behaviour in children of 10-11 year of age. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015876
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
agresivní chování
|
cs |
local.subject |
rodinné vztahy
|
cs |
local.subject |
aggressive behavior
|
en |
local.subject |
family relationships
|
en |