Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Klabalová, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:44:56Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1026
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o Teoretická část je zaměřena na popis marketingových činností a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci). Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti marketingové komunikace. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou. |
cs |
dc.format |
93 s., 8. s příloh |
cs |
dc.format.extent |
4183587 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project increasing of competitive advantages of firm AEV Ltd. by using marketing mix instruments |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrhálek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Masters thesis is engaged in the marketing management and increasing competitiveness of firm AEV spol. s r. o A first part is focused on description of marketing mix and description of marketing activities. Marketing situation analysis is included in it and underlie for second part of the work. In a practical part, I deal with a detailed company analyse (SWOT, competitors and customers). To identify main factors of success of company, to analyse contemporary position on the market, it was the main task of my work. In project part I provide proposals and recommendations especially in marketing communication.The thesis is concluded with a hazard operation and cost study. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3886
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account