Projekt zvýšení kvality a úrovně poskytovaných služeb hotelu Prestige Znojmo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení kvality a úrovně poskytovaných služeb hotelu Prestige Znojmo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kablásková, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:44:46Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:04Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10267
dc.description.abstract Má diplomová práce je zaměřena na zvýšení kvality a úrovně poskytovaných služeb hotelu Prestige ve Znojmě. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb a hlavně marketingu hotelových služeb. V praktické části jsem se věnovala představení hotelu Prestige a jeho nabízených služeb. Poté jsem hotel analyzovala pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě vyhodnocených dotazníků od hostů a zaměstnanců byly získány informace a doporučení, které mohou napomoct ke zlepšení kvality a úrovně hotelových služeb. cs
dc.format 116 s., 20 s. příloh cs
dc.format.extent 3496971 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject Marketing hotelových služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Services marketing en
dc.subject Hotel services marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five competitive forces analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Projekt zvýšení kvality a úrovně poskytovaných služeb hotelu Prestige Znojmo cs
dc.title.alternative Project of Quality Rise and Level of Provided Service at the Hotel Prestige Znojmo en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rus, Antonín
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated My master's thesis is focused on enhancing quality and level of provided services of hotel Prestige in Znojmo. The thesis is separated into two parts: theoretical part and practical part. In the theoretical part I carried out literature search relating to marketing, services marketing and especially hotel services marketing. In the practical part I devoted to presentation of hotel Prestige and its offered services. After that I analyzed the hotel through SWOT analysis, PEST analysis and Porter's five competitive forces analysis. On the basis of analyzed questionnaires from guests and employees, the information and recommendations were obtained. These can help with enhancing quality and level of hotel services. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11135
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kablásková_2009_dp.pdfBlocked 3.334Mb PDF View/Open
kablásková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kablásková_2009_op.pdf 3.546Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account