Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Doležel, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:39:24Z
dc.date.available 2010-07-18T03:39:24Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10255
dc.description.abstract V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu. V projektové části pak na základě analýzy a výzkumu stanovuji obecná pravidla pro využití virálního marketingu neziskovými organizacemi. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 896015 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject virální marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject etika cs
dc.subject viral marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject ethics en
dc.title Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace cs
dc.title.alternative Ethic Code of Viral and Online Marketing and Utilization in NGO sector en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated My thesis focuses on viral marketing mechanisms and principles with emphasis on ethical issue and use in NGO segment. Analytical chapters deals with viral marketing as a part of whole corporate communication and theoretically describes principles of viral proliferation. Practical part contents description of useful resources and output data from my qualitative research. In project part I determine the best practices of viral marketing in NGO segment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10596
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
doležel_2009_dp.pdfBlocked 875.0Kb PDF View/Open
doležel_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
doležel_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account