Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Doležel, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:39:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:39:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10255
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu. V projektové části pak na základě analýzy a výzkumu stanovuji obecná pravidla pro využití virálního marketingu neziskovými organizacemi. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
896015 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.title |
Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace |
cs |
dc.title.alternative |
Ethic Code of Viral and Online Marketing and Utilization in NGO sector |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis focuses on viral marketing mechanisms and principles with emphasis on ethical issue and use in NGO segment. Analytical chapters deals with viral marketing as a part of whole corporate communication and theoretically describes principles of viral proliferation. Practical part contents description of useful resources and output data from my qualitative research. In project part I determine the best practices of viral marketing in NGO segment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10596
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account