dc.contributor.advisor |
Drholcová, Věra
|
|
dc.contributor.author |
Smejkalová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:29:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:29:04Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10236
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci, jsem se zaměřila především na děti, které mají určitý handicap v oblasti výchovy a vzdělávání. Práci jsem rozdělila do čtyř částí. V první z nich, vysvětluji základní pojmy a definice, zabývám se podrobněji jednotlivými SPU. Druhá část obsahuje diagnostiku, také reedukaci, kompenzaci, rehabilitaci a integraci SPU. V třetí části jsem se zaměřila na rodinu a dítě, spolupráci školy a rodiny a na individuální vzdělávací program. Ve čtvrté části jsem provedla strukturovaný rozhovor se školním psychologem na brněnském gymnáziu Integra. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
386286 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení a chování
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
kompenzace
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce školy a rodiny
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
specific malfunctions
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
echographia
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
compenzations
|
en |
dc.subject |
reedukations
|
en |
dc.subject |
integrations
|
en |
dc.subject |
cooperation of scholl and family
|
en |
dc.subject |
individual learning program
|
en |
dc.title |
Výchova a vzdělávání dětí s vývojovými poruchami učení a chování |
cs |
dc.title.alternative |
Education and training with developmental children learning and behavior disorders |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I target the kids that have some kind of an handicap in the pedagogy and education area. My work is separated into four parts. At first one I explain basic concepts and definition and I deal with individual SM. The second part is about diagnostics, reeducations, compensation, retrieval and integration SM. In the third part I target the family and child, cooperation of school and family and the individual learning process. The fourth part includes structured conversation with the school psychologist from secondary school Integra. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016164
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
vývojové poruchy
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
developmental disorders
|
en |