Projekt marketingových činností firmy PBT Rožnov, s.r.o. pro zvýšení prodeje na zahraničním trhu a jejich financování z operačního programu EU
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Svák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:23:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10223
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá mezinárodním marketingem firmy PBT se zaměřením na prodej průmyslových myček v zahraničí. Cílem práce je analyzovat současnou situaci prodeje a vypracovat projekt posílení postavení v Německu, Rakousku a Švýcarsku. První část je teoretická a pojednává o mezinárodním marketingu se zaměřením na průmyslový trh. Obsahem další části je představení podniku a analýza současného stavu prodeje na zahraničních trzích se zaměřením na německy mluvící země. V projektu jsou vypracovány konkrétní aktivity vedoucí k posílení postavení. Poté je navrženo financování ze strukturálních fondů Evropské unie a vypracování základních částí dotačního programu Marketing. |
cs |
dc.format |
109 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1784860 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
průmyslový trh
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
distributor
|
cs |
dc.subject |
dotační program
|
cs |
dc.subject |
International marketing
|
en |
dc.subject |
industrial market
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
distributor
|
en |
dc.subject |
programme of subsidies
|
en |
dc.title |
Projekt marketingových činností firmy PBT Rožnov, s.r.o. pro zvýšení prodeje na zahraničním trhu a jejich financování z operačního programu EU |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing activities in firm PBT Roznov Ltd for enhancing of sale on foreign market and their financing from EU Operational Programm. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slepánek, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the international marketing of the company PBT with focus on the sale of industrial cleaning machines in foreign countries. Goal of the thesis is the analysis of the present sales situation and development of the project of empowerment of the company in Germany, Austria and Switzerland. The first theoretic part deals with international marketing with focus on the industrial market. The next part includes presentation of the company and the analysis of the present situation of distribution with the aim at the german speaking countries. Actual activities leading to empower position of the company are inculded in the project. Then are suggested the funding from the structural funds of the European union and the development of the basic parts of the programme of subsidies Marketing. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12433
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account