dc.contributor.advisor |
Křížová, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Bohatová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:19:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:19:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10213
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci jsem se snažila poukázat na důležitost správné a přiměřené výchovy v rodině a zároveň připomenout, že dítě je obrazem svých rodičů. Dále jsem zdůraznila, jak je nutné, aby bylo dítě vedeno ke správnému a efektivnímu využití svého volného času. V tomto směru se dá dobrou volbou a patřičnou podporou ze strany rodičů, částečně předejít sociálně-patologickému chování dětí a mládeže. Pokud nemá jedinec už od dětství možnost být součástí vhodné vrstevnické skupiny, ve které trénuje sociální chování a dovednosti, může to mít později vliv na jeho bezproblémové vztahy a zařazení do společnosti. V tomto směru hraje nepostradatelnou roli také prevence zaměřená na vědomí dětí a mladistvých, kteří musí vědět, že výsledkem jakéhokoliv špatného chování je trest. Jsou však určité hranice v oblasti dědičnosti, které nelze překročit ani sebelepší a přiměřenou výchovou, ani správně využitým volným časem, dokonce ani správně zvolenými vrstevníky. Delikvence je totiž jedna z vlastností, která je dědičná. |
cs |
dc.format |
66 s. (176 480 zn.) 8 s. přílo |
cs |
dc.format.extent |
723321 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
činitel
|
cs |
dc.subject |
dědičnost
|
cs |
dc.subject |
chování
|
cs |
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
zájmová činnost
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
delikvence
|
cs |
dc.subject |
trestná činnost
|
cs |
dc.subject |
vzdělanost
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
kriminalita
|
cs |
dc.subject |
výchovná zařízení
|
cs |
dc.subject |
kriminologie
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické chování
|
cs |
dc.subject |
výchovný program
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
pedagogika volného času
|
cs |
dc.subject |
školní kolektiv
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
factor
|
en |
dc.subject |
heredity
|
en |
dc.subject |
behaviour
|
en |
dc.subject |
authority
|
en |
dc.subject |
spare time
|
en |
dc.subject |
hobbitry
|
en |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
morale
|
en |
dc.subject |
offender
|
en |
dc.subject |
criminality
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
criminality
|
en |
dc.subject |
educational facilities
|
en |
dc.subject |
criminology
|
en |
dc.subject |
social morbid behaviour
|
en |
dc.subject |
educational programme
|
en |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
pedagogy of free time
|
en |
dc.subject |
school team
|
en |
dc.title |
Činitelé ovlivňující chování mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Young's behaviour influencing factor's |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2009-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
In his work am try refer to importance correct and adequate upbringing en famille and at the same time remind, that the child is picture his parents. Further am accented, how is necessary, to was child guidee to correct and efficient usage his of free time. In this direction puts good option and due promotive edgewise parents, in part precede social-pathological behaviour puppy fat and youth. If hasn't individual already from a child possibility belong fit peer insider, in which trains social behaviour and acquirements, can it later affect on his troublefree terms and enlistment to the companies. In this direction plaies indispensable role also prevention bent for information puppy fat and youthful that the have to know, that the result any bad behaviour is punishment. Are however definite limits in the area heredity that the it is impossible cross nor themselves - better and adequate upbringing, nor well used free sometimes, even nor well elect contemporaries. Offender is namely one from feature that the is hereditary. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015734
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
mládež
|
cs |
local.subject |
sociálně patologické chování
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
youth
|
en |
local.subject |
socio-pathological behavior
|
en |