dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Čada, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:16:03Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10206
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou koncepce kultury. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - kulturní politice, marketingu kultury a marketingové komunikaci v kultuře. Na základě získaných informací jsou stanoveny hypotézy a sestaveno dotazníkové šetření. V praktické části se pak práce zaměřuje na jeho analýzu a zjištění názorů a očekávání dotazovaných. Po vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a potvrzení či vyvrácení hypotéz. V závěru práce, jsou na základě získaných informací, navrhnuta možná řešení a stručný nástin možností změn. |
cs |
dc.format |
51 s., 5 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
616296 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
Koncepce kultury
|
cs |
dc.subject |
kulturní politika
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Cultural conception
|
en |
dc.subject |
policy of culture
|
en |
dc.subject |
marketing of culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína. |
cs |
dc.title.alternative |
Satisfaction of Vsetin's inhabitants with the town's culture policy. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor project deals with the questions of cultural conception. First, it deals with basic theoretical knowledge-cultural policy, marketing of culture and marketing commu-nication in culture. Based on the gained information, hypotheses are made and question-naires compiled. The practical part of the project focuses on the analysis of the question-naire and the opinions and expectations of the people surveyed. After the questionnaire analysis, a SWOT analysis is made and a confirmation or disproving of the hypothesis is made. In the conclusion, based on the information gained, possible solutions are suggested and changes are briefly outlined. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10651
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|