Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Čada, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:16:03Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:30Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10206
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou koncepce kultury. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - kulturní politice, marketingu kultury a marketingové komunikaci v kultuře. Na základě získaných informací jsou stanoveny hypotézy a sestaveno dotazníkové šetření. V praktické části se pak práce zaměřuje na jeho analýzu a zjištění názorů a očekávání dotazovaných. Po vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a potvrzení či vyvrácení hypotéz. V závěru práce, jsou na základě získaných informací, navrhnuta možná řešení a stručný nástin možností změn. cs
dc.format 51 s., 5 s. příloh. cs
dc.format.extent 616296 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject Koncepce kultury cs
dc.subject kulturní politika cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Cultural conception en
dc.subject policy of culture en
dc.subject marketing of culture en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.title Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína. cs
dc.title.alternative Satisfaction of Vsetin's inhabitants with the town's culture policy. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor project deals with the questions of cultural conception. First, it deals with basic theoretical knowledge-cultural policy, marketing of culture and marketing commu-nication in culture. Based on the gained information, hypotheses are made and question-naires compiled. The practical part of the project focuses on the analysis of the question-naire and the opinions and expectations of the people surveyed. After the questionnaire analysis, a SWOT analysis is made and a confirmation or disproving of the hypothesis is made. In the conclusion, based on the information gained, possible solutions are suggested and changes are briefly outlined. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10651
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
čada_2009_bp.pdfBlocked 601.8Kb PDF View/Open
čada_2009_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
čada_2009_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account