dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Skopový, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:54:31Z |
|
dc.date.available |
2019-05-04T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10166
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace e-shopu společnosti Sukiennik International, s.r.o. Teoretická část je tvořena základními informacemi o marketingu, formách reklamy, typech obchodů a obchodních modelech na Internetu. Analytická část práce sleduje současný stav marketingové komunikace. Pomocí SWET a CUBESTAT analýz zjišťuje nedostatky elektronické prezentace verze 1.0. Z tohoto šetření byly zjištěny nedostatky, které sloužily jako základ pro projekt vytvoření marketingové komunikace e-shopu společnosti. Byla provedena riziková, finanční a časová analýza projektu. |
cs |
dc.format |
81 s., 7.s |
cs |
dc.format.extent |
1548627 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
|
dc.subject |
elektronická prezentace
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
SWET analýza
|
cs |
dc.subject |
Cubestat analýza
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
electronic prezentation
|
en |
dc.subject |
internet business
|
en |
dc.subject |
SWET analysis
|
en |
dc.subject |
Cubestat analysis
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The communication strategy project of e-shop company Sukiennik International, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašek, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my final paper is to establish the project of the marketing communication of the e-shop of Sukiennik International, s.r.o. company. The theoretical part is formed by basic information about marketing, advertising, types of business and business models on the Internet. The analytical part of my work is keeping track of state-of-the-art marketing communication. By the help of SWET and CUBESTAT analysis this work is finding the indequacies of electronic presentation of version 1.0. From this inquiry were ascertained inadequacis, that served as a base for creation company's e-shop of the marketing communication project. The risk, financial and time analysis were accomplished. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11552
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|