Program Zdravá škola
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Brázdilová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:42:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T02:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10148
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem mé diplomové práce je program Zdravá škola na Základní škole Myslo-čovice a jeho hodnocení pedagogy, kteří na této škole vyučují. Ve svém dotazníkovém šet-ření zjišťuji, jak pedagogové hodnotí přínos programu pro žáky, jak se odráží program v jejich výukových metodách a ve vztazích mezi žáky a pedagogy. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
1190719 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Program Zdravá škola
|
cs |
dc.subject |
Základní škola Mysločovice
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
pohoda prostředí
|
cs |
dc.subject |
zdravé učení
|
cs |
dc.subject |
otevřené partnerství
|
cs |
dc.subject |
Program Healthy school
|
en |
dc.subject |
Basic school Myslocovice
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
peace of environment
|
en |
dc.subject |
healthy education
|
en |
dc.subject |
open partnership
|
en |
dc.title |
Program Zdravá škola |
cs |
dc.title.alternative |
A program "The school supports the health" |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of my thesis is a program Healthy school in a basic school Myslocovice and its evaluation by teachers on this school. In my questionaire I am trying to find out how teachers evaluate a contribution of this program for pupil and consequences in teachers educational methods and in a relationships between students and teachers. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11342
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
Světová zdravotnická organizace
|
cs |
local.subject |
vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
World Health Organization
|
en |
local.subject |
educational programs
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account