Přístupy k výchovně problémovým žákům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístupy k výchovně problémovým žákům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němec, Jiří
dc.contributor.author Vránová, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:39:42Z
dc.date.available 2010-07-13T15:39:42Z
dc.date.issued 2006-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1013
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku efektivních přístupů k výchovně problémovým žákům. Pozornost je věnována biologické a sociokulturní determinaci osobnosti ve vztahu k rizikovým faktorům podporujícím výskyt sociálně patologického chování dětí a mládeže. Poznatky z pedagogické praxe mapují sociální klima škol a školských zařízení, prezentují vhodné přístupy k výchovně problémovým žákům a zdůrazňují význam dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 415948 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Socializace cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject rodina cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject problémový žák cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject sociálně patologické chování cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Socialization en
dc.subject personality en
dc.subject family en
dc.subject school environment en
dc.subject educationalist en
dc.subject troubled pupil en
dc.subject disturbances of behaviour en
dc.subject social pathological behaviour en
dc.subject education en
dc.title Přístupy k výchovně problémovým žákům cs
dc.title.alternative Approach to Behaviour Difficulties in Pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kohoutek, Rudolf
dc.date.accepted 2006-06-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on effective approach towards troubled pupils, pupils with behaviour disturbances. The attention is given to biological and social-cultural determination of the personality in relation to the risk factors that contribute to the occurence of social pathological behavior in children and adolescents. The findings from pedagogic practice map out the social environment at schools and educational institutions, present feasible approach towards the education and upbringing of pupils with behaviour disturbances, and stress the importance of further education of pedagogic staff. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 4502
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade B
local.subject speciální pedagogika cs
local.subject problémoví žáci cs
local.subject vývoj osobnosti cs
local.subject special education en
local.subject problem pupils en
local.subject personality development en


Files in this item

Files Size Format View
vránová_2006_bp.pdf 406.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account