dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Preisová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:37:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T02:37:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10135
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Sociálně-pedagogické aspekty stáří" je věnována problematice změn probíhajících v období stáří a popisu záměrného sociálně-pedagogického působení v zařízení sociální péče pro seniory. Cílem práce je zjištění vlivu cílevědomého sociálně-pedagogického působení prostředí a pracovníků zařízení sociální péče na průběh změn souvisejících se stárnutím. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
766021 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Stáří
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
psychické a sociální změny ve stáří
|
cs |
dc.subject |
zařízení sociální péče
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
péče
|
cs |
dc.subject |
aktivizace
|
cs |
dc.subject |
individuální plánování služby a rozvoje osobnosti
|
cs |
dc.subject |
Old age
|
en |
dc.subject |
psychical and social changes in old age
|
en |
dc.subject |
social services institution
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.subject |
care
|
en |
dc.subject |
activities
|
en |
dc.subject |
individual planning of social services and personality building up
|
en |
dc.title |
Sociálně-pedagogické aspekty stáří |
cs |
dc.title.alternative |
Social-pedagogic Aspects of Old Age |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis ?Social-pedagogic Aspects of Old Age? is dedicated to problems and changes proceeding during old age and describes intentional social-pedagogic promotion in social services institutions. The goal of the thesis is to detect how intentional social-pedagogic promotion of social services institutions' environment and stuff can influence process of old-age changes. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016135
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
domovy pro seniory
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
sociální péče
|
cs |
local.subject |
senioři
|
cs |
local.subject |
homes for the aged
|
en |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
social care
|
en |
local.subject |
older people
|
en |