dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:37:27Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10134
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie vedoucí k zefektivnění projektu Pomozte dětem!, realizovaného nestátní neziskovou organizací Nadace rozvoje občanské společnosti. K dosažení cíle je nezbytné zevrubně se seznámit s projektem NROS Pomozte dětem!, tzn. s jeho charakteristikou, historickým vývojem a aktivitami směřujícími na pomoc ohroženým a znevýhodněným dětem do 18-ti let v celé České republice, zejména však na základě analýzy se současnou komunikační strategií projektu. Analýza současných komunikačních aktivit odhalí, jakým způsobem dosahuje sbírkový projekt Pomozte dětem! poslání a cílů, jak výsledky komunikuje směrem k jednotlivým cílovým skupinám. Ve spojení s výsledky dotazníkového šetření tak umožní verifikovat pracovní hypotézy a vytvořit návrh efektivní sociální kampaně pro sbírkový projekt Pomozte dětem!. |
cs |
dc.format |
89 s., 6 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
2133220 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
nestátní neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
sbírkový projekt
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
nonstate nonprofit organization
|
en |
dc.subject |
gathering project
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie projektu Pomozte dětem! NROS |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of The NROS Help The Children! project. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is the analyse of the "Help the children!" project communication strategy set up by the nonpublic and nonprofit organization called The Civil Society Developement Foundation. It is necessary to get familiar with the project, its characteristics, historical developement and activities for helping disadvantaged and endangered children with the age under 18 in the whole Czech Republic in order to reach the target. It is also important to focus on the current communication strategy of the project and find out the way how the project can reach its goals and missions as well as how it communicates with other target groups by analysing current communication activities. Using an answer sheet investigation to verify labor hypothesis and design an efficient social-campaign project for the gathering project Help The Children! |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10631
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|