Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Zdráhalová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:37:05Z
dc.date.available 2010-07-18T02:37:05Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10133
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou v tisku a rozhlase v České republice a použitím angličtiny v reklamních textech. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny v ČR, charakteristice reklamy a reklamních sloganů, charakteristice cílových skupin a reklamní komunikaci. V praktické části se věnuji výzkumu prostřednictvím metody skupinového rozhovoru a ověření pracovní hypotézy. cs
dc.format 59 s., 39 s. text. příloha cs
dc.format.extent 811980 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject práce s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.title Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě cs
dc.title.alternative How the czech listener or reader feels by using English in czech advertising text en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated In my bachelor study I deal with advertising in written form as well as spoken one in Czech Republic, with aim on use of English language in advertisement texts. In the theoretical part I work with the status of English in Czech Republic, characteristics of advertising and its slogans, characteristics of targeted costumers and entire advertising communication. In the practical part I work on study for which I use methods of a group interview and monitoring the effectivity of working hypothesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10707
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zdráhalová_2009_bp.pdfBlocked 792.9Kb PDF View/Open
zdráhalová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
zdráhalová_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account