Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Urbanová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:39:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:39:35Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1012
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů. |
cs |
dc.format |
65 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2489410 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Dotazník
|
cs |
dc.subject |
Satisfaction of customer
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of satisfaction of customers SORIN s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of Baccalaurete work was find out satisfaction of customers through questionnaire inquiry. I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concern-ing the customer's satisfaction. The sources, which I have drawn from, are specialized publications dealing with the subject of marketing reseach, interpretation and presentation of research results. In practical part, I exploit data received from the survey of customers' satisfaction of SORIN, Ltd. I have brought the analysis of 16 factors of satisfaction included the questionnaire. I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of SORIN, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3165
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
prodej přímý
|
cs |
local.subject |
zahradnické potřeby
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
direct selling
|
en |
local.subject |
horticultural equipment
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account