Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti KOTLÁŘ Zlín, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti KOTLÁŘ Zlín, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Kušpálová, Lucia
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:28:34Z
dc.date.available 2014-05-04T23:00:33Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10117
dc.description.abstract Hlavním ůkolem diplomové práce je vypracování projektu pro společnost Kotlář Zlín, s.r.o. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti prostřednictvím implementace vybraných prvků CRM. Společnost Kotlář Zlín, s.r.o. je dodavatelem vysoko objemových kotlů na průmyslovém trhu. Teoretická část je zaměřená na rozbor teoretických pramenů týkajících se vývoje řízení vztahů se zákazníky a jeho další součástí. Hodnocení současného stavu společnosti ve vztahu k zákazníkovi a identifikace problematických oblastí objasňuje analytická část. Projektová část obsahuje segmentaci zákazníků společnosti podle předem stanovených kritérií, specifikuje přístupy k jednotlivých segmentům zákazníků, návrh vhodného nástroje CRM pro efektivní koordinaci a řízení komunikace ve vztahu k zákazníkovi. V závěru se projekt zabývá časovým a nákladovým hlediskem a eliminací rizik, které mohou v průběhu implementace prvků CRM vzniknout. cs
dc.format 83 s., 7 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 7827626 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject strategie CRM cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject software cs
dc.subject CRM en
dc.subject management of the relations with customers en
dc.subject strategy of CRM en
dc.subject customer en
dc.subject customers' satisfaction en
dc.subject segmentation of customers en
dc.subject software en
dc.title Projekt implementace vybraných prvků CRM ve společnosti KOTLÁŘ Zlín, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Implementation project of selected elements of CRM system in the Kotlář Zlín Itd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis has been to work out a project for the company Kotlář Zlín, Ltd. The aim of this project is to increase company 's capability of competition by means of the implementation of the selected elements of CRM. The company Kotlář Zlín, Ltd., is a supplier of high-cubic boilers in the industrial market.The theoretical part has been focused on the analysis of the theoretical sources regarding the development of CRM and its other components. The analytical part has explained both evaluation of the contemporary state of the company within its relationship with customers and identification of the problematic fields. The project part contains the segmentation of the company's customers according to the criteria determined in advance and it specifies the approaches to individual segments of the customers, the proposal of the proper instruments of CRM for an effective coordination and management of the communication in relation to a customer. In the conclusion, the project has dealt with time and expense aspects and elimination of the risks that might appear at the process of the implementation of the CRM elements. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12385
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kušpálová_2009_dp.pdfBlocked 7.465Mb PDF View/Open
kušpálová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kušpálová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account