Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kolínská, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:21:11Z
dc.date.available 2016-04-27T23:00:28Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10107
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí v segmentu potravin s jogurtovými nápoji a na základě této analýzy posuzuje reálnou možnost vstupu nového výrobku na trh. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury, dává východiska pro analýzu trhu a zabývá se také problematikou vstupu nového produktu na trh. V praktické části je pak provedena analýza trhu, charakteristika vybraného produktu a jeho komunikace. Na základě výstupů zpracovaných analýz jsou hodnoceny podmínky pro vstup nového produktu na trh. Projektová část navrhuje doporučení k realizaci záměrů sta-novených prací. cs
dc.format 76 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1737480 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
dc.subject konkurence cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject Porterova analýza konkurenčních sil cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject market segmentation en
dc.subject Porters 5 forces analysis en
dc.subject map of the market battleground en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject new product en
dc.subject marketing mix en
dc.title Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh cs
dc.title.alternative Implementation of the milk drink DanUp into Czech market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The main aim of this diploma thesis is to analyze the competition in the market segment of yogurt drinks. The analysis provides the key information about the potential for a new pro-duct to enter the market. The theory section of this thesis is based on technical literature research, it provides main solutions for the market research and also describes the proble-matics connected to new product and its entering of a market. The practical section of this thesis includes the market analysis as well as the main characteristics of the selected pro-duct and its marketing communication. The outcome of the performed analyses provides the information about the conditions for the new product to enter the market. The project section suggests the steps necessary for the achievement of the objectives recommended by the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10563
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kolínská_2009_dp.pdfBlocked 1.656Mb PDF View/Open
kolínská_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
kolínská_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account