Analýza profilu absolventů oboru Sociální pedagogika a možnost jejich uplatnění v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza profilu absolventů oboru Sociální pedagogika a možnost jejich uplatnění v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Maňasová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:10:19Z
dc.date.available 2010-07-18T02:10:19Z
dc.date.issued 2009-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10079
dc.description.abstract Cílem této práce je Analýza uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část se zabývá pojetím a vývojem sociální pedagogiky, historickými názory na sociální pedagogiku, dále filozoficko-metodologickým rámcem sociální pedagogiky a pro-fesí sociálního pedagoga. Praktická část práce je věnovaná projektu kvantitativního výzkumu, jeho realizaci a vyhod-nocení. Kvantitativní výzkum je pojat jako analýza uplatnitelnosti absolventů oboru Soci-ální pedagogika v kombinované formě studia na FHS na UTB ve Zlíně. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 922604 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchova cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject profese cs
dc.subject profil absolventa cs
dc.subject design vý-zkumu cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hypotéza cs
dc.subject Education en
dc.subject Social Pedagogy en
dc.subject Key Competence en
dc.subject Profession en
dc.subject Graduate Profile en
dc.subject Research De-sign en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Hypothesis en
dc.title Analýza profilu absolventů oboru Sociální pedagogika a možnost jejich uplatnění v praxi cs
dc.title.alternative Profile Analysis of Social Pedagogy Graduates and their use in work experience en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2009-01-27
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is to make an analyse of Tomas Bata University graduates with re-spect to their use in practice. Theoretical part describes Social Pedagogy evolution as well as its approach, historical outlooks, philosophical and methodological aspects. Practical part is addressed to Quantitative Research Project and its implementation and evaluation. Quantitative Research is made as analysis of students who completed Social Pedagogy masters in combined form within Tomas Bata University in Zlin. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7776
dc.date.assigned 2008-12-04
utb.result.grade D
local.subject absolventi vysokých škol cs
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject college graduates en
local.subject social pedagogy en


Files in this item

Files Size Format View
maňasová_2009_dp.pdf 900.9Kb PDF View/Open
maňasová_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
maňasová_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account