dc.contributor.advisor |
Ocetková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Mikač, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:55:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T01:55:18Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10054
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je Řešení stresových situací u žáků základní školy. V práci je věnován prostor problematice stresu u dětí ve vymezeném věkovém období - pubescence (11-15 let). Cílem práce bylo získat poznatky o vzniku a následném řešení stresových situací a stresu obecně, do kterých se dostávají a které prožívají žáci na druhém stupni základní školy. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
290384 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Řešení stresových situací
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
druhý stupeň ZŠ
|
cs |
dc.subject |
pubescence
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
stresové situace
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
emocionalita
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Solving the stres situation
|
en |
dc.subject |
basic school
|
en |
dc.subject |
second-degree at basic schools
|
en |
dc.subject |
puberty
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
stress situations
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
emotivity
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
conversation
|
en |
dc.title |
Řešení stresových situací u žáků ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Solving Stress Situations of Pupils at Basic Schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject matter of this bachelor work is Solving Stress Situations of Pupils at Basic Schools. There are described problems of pupils stress at determinated age period - puberty (11 - 15 years). The goal of this work is to gain knowledge about origination and solving the stress situation and stress in general, over which live pupils at second-degree at basic schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016100
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
zvládání stresu
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
stress management
|
en |