dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Dimitrov, Radovan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:46:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T01:46:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10035
|
|
dc.description.abstract |
Cílem teoretické části práce je nalézt rozsah zapojení etiky do podnikatelské praxe. Zvážit přínosy etického řízení a porovnat je s náklady, které plynou z těchto činnosti. Určit jaké cílené aktivity může firma konat pro rozvoj veřejné společnosti. Zjistit přínosy etického kodexu a způsoby, jak ho aplikovat do firemní praxe. Zároveň také zmínit mezinárodní iniciativy a standardy, které mohou sloužit jako inspirace, v případě, že se firma rozhodne svou etickou činnost standardizovat. Analytická část práce se bude věnovat analýze etického kodexu, který je aplikovaný společností Nestlé a způsobu nefinančního auditu prováděného ve společnosti Nestlé Česko s.r.o. Etický kodex Nestlé se vztahuje na všechny činnosti, které přidávají surovinám hodno-tu až po spotřebu konečným zákazníkem. |
cs |
dc.format |
63 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1996044 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální odpovědnost firmy
|
cs |
dc.subject |
dárcovství
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
přínosy etiky pro firmu
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní koncepty CSR
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
philanthropy
|
en |
dc.subject |
code of ethics
|
en |
dc.subject |
CSR's benefits for a company
|
en |
dc.subject |
the international concepts of CSR
|
en |
dc.title |
Analýza Corporate Social Responsibility ve společnosti Nestlé Česko s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Corporate Social Responsibility in the company Nestlé Česko s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Závodná, Lucie Sára |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part objectives are: Find the scope of connection between ethics and busi-ness. Consider the benefits go by ethical business and compare it with costs for the ethical activities. Point out targeted activities that can be implemented for environment develop-ment. Discover code of ethics benefits and ways how to implement it to business. Simulta-neously go into international standards and initiatives in the CSR area which can give a direction for standardisation of ethical behaviour. Analytical part of this thesis is going to analyze the Nestlé Code of Ethics that is imple-mented by Nestle companies all over the world and ways how to improve non-financial audit in the company Nestlé Česko s.r.o. The Nestlé Code of Ethics is focused of the whole added value chain from raw material to the final consumer. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11823
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
D |
|