Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Randýsková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:36:41Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10012
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je "Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.". Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza. |
cs |
dc.format |
101 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2751547 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porte-rova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analy-sis of five competitive forces
|
en |
dc.title |
Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lysáček, Josef |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is titled "Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o." . It is focu-sed on formulation of new and different marketing strategy, that would help effectively realize intention of this company on travel market and accommodation. This diploma work is devided into two parts. Teoretic part contains teoretic definitions of strategy and inno-vation. Teoretic part also consider different marketing strategies according to significant authors. Basis of practical part are analysis of current marketing strategy and analysis of internal and external surroundings. From conclusions of situation analysis is proposed advisable marketing strategy to achieve corporate and marketing goals. In final part are set down strategic programs of communication suitable for realization of innovative marketing strategy and marketing goals. CPM Method of time analysis, cost and risk analysis are part of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11547
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account