Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Randýsková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:36:41Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10012
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je "Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.". Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza. cs
dc.format 101 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 2751547 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject inovace cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porte-rova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject innovation en
dc.subject marketing goals en
dc.subject target group en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analy-sis of five competitive forces en
dc.title Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lysáček, Josef
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated This thesis is titled "Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o." . It is focu-sed on formulation of new and different marketing strategy, that would help effectively realize intention of this company on travel market and accommodation. This diploma work is devided into two parts. Teoretic part contains teoretic definitions of strategy and inno-vation. Teoretic part also consider different marketing strategies according to significant authors. Basis of practical part are analysis of current marketing strategy and analysis of internal and external surroundings. From conclusions of situation analysis is proposed advisable marketing strategy to achieve corporate and marketing goals. In final part are set down strategic programs of communication suitable for realization of innovative marketing strategy and marketing goals. CPM Method of time analysis, cost and risk analysis are part of this project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11547
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
randýsková_2009_dp.pdfBlocked 2.624Mb PDF View/Open
randýsková_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
randýsková_2009_op.pdf 1.257Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account