Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tesco's new strategy within Fairtrade sector |
Author: |
Břečková, Tereza
|
Advisor: |
Šišák, Vlastimil
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9742
|
Date:
|
2009-04-28 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13092
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account