Tesco's new strategy within Fairtrade sector

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tesco's new strategy within Fairtrade sector

Show full item record

No preview available
Title: Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Author: Břečková, Tereza
Advisor: Šišák, Vlastimil
Abstract: Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9742
Date: 2009-04-28
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13092


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
břečková_2009_bp.pdfBlocked 913.4Kb PDF View/Open
břečková_2009_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
břečková_2009_op.zip 16.96Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account