Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů |
| Autor: |
Chytilová, Monika
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9708
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10509
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet