Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera
Autor: Jankovský, Lukáš
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9416
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jankovský_2009_dp.pdfZablokované 3.008Mb PDF
jankovský_2009_vp.doc 90Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jankovský_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet