Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR
Autor: Simerská, Helena
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce přináší teoretické seznámení s konkurenční strategií, jejími faktory a s faktory identifikace konkurenční výhody. Popisuje proces vývoje nového produktu a uvádí specifika marketingu ve farmacii. Praktická část obsahuje analýzu společnosti VITAR a popis jejích největších konkurentů v odvětví. Výzkum provedený formou kvalitativní metody focus group popisuje názory spotřebitelů na užívání potravinových doplňků dětmi a jejich požadavky na takový výrobek. Projektová část se zabývá procesem vývoje nového výrobku, jeho uvedením na trh a ekonomickými výsledky projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9327
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10628


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
simerská_2009_dp.pdf 8.103Mb PDF Zobrazit/otevřít
simerská_2009_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
simerská_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet