Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice |
Autor: |
Bartoníková, Petra
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti PannAqua, a.s. v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost PannAqua, a.s., její výrobkové portfolio a také zde najdeme informace o zastoupení v České republice. Analýza komunikačního mixu je nejprve provedena na stávajícím komunikačním mixu na Slovensku. Dále je zanalyzován stávající komunikační mix používaný v České republice. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9232
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11510
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet