Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. |
Author: |
Fojtíková, Lucie
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních pramenů, popisující marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části analyzuji marketingovou činnost společnosti Samohýl MB, a.s. v souvislosti s používání nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy na zlepšení marketingové činnosti společ-nosti Samohýl MB, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8989
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
11502
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account